loading...
بارسلونا
سام بازدید : 81 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (3)

سلام بچه ها.....من اینو توی وبلاگ دوستان دیدم.واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم....شما هم بخونید و براش دعا کنید............نه تنها برای این پسرکوچولو بلکه دعا کنید هیچ ادمی تو دنیا دچار بیماری سختی نشه.میدونم كه الان میگین غیرممكنه ولی اینو بدونین تنها غیرممكنه كه غیرممكنه!!!!!!!!!!!


میدونم كه هیچ ارتباطی با وب من نداره ولی حتی شما هم میتونین یه مدت تو وبتون بذارید

 اسمش علی، ۲ سالشه طفلی
چشم چپش نابینا شده…به خاطر تومور چشمی بدخیم دکترا گفتن باید آب زیر
چشمشو بکشیم و الّا میزنه به مغزش و زبونم لال میکشتش امّا اگه آب زیر
چشمشُ بکشن فاتحه ی صورتش خونده میشه …
رفقا،خواهرا،برادرا عاجزانه ازتون میخوام واسه شفای این طفل معصوم دعا کنید…

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بشری در تاریخ 1392/06/01 و 17:49 دقیقه ارسال شده است

الهی ک من بمیرم من 13 سالمه الانم دارم گریه میکنم خدا ایشالا شفاش بده من قول میدم دعاش کنم تا خدا شفاش بده

این نظر توسط reza در تاریخ 1392/05/22 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

سلام. واقعاً غم انگیزه، کودکی معصوم بیماری سختی داشته باشه، إن شاءالله خدا شفا بده و به پدر و مادرش و خودش صبر!
کار تو هم پسندیده است، قرار نیست مرتبط به وبت باشه یا نباشه، مهم انسانیت و شرافت تو بود!شکلکشکلک
خدا به حق صاحب اسمش شفا بده
پاسخ : آمين

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/05/22 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

من خیلی دل نازکم واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. به قول خودت با وبت ربطی نداره اما بازم از این مطلبا بزار تا شاید بقیه هم تو درد این عزیزان شریک بشن.
پاسخ : ناراحت كننده است خيلي خيلي


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    كداميك از تيم هاي ايراني در آسيا از مرحله گروهي صعود مي كند؟
    به كدام تيم بيش تر علاقه داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 144
  • بازدید سال : 939
  • بازدید کلی : 15,096