loading...
بارسلونا
سام بازدید : 313 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

آندرس اینیستاآندرس اینیستا لوخان که در ۱۱ می ۱۹۸۴ در روستایی کوچک در استان آلباسته به نام کاستیا لامانچا بدنیا آمده اینیستا در سن 12 سالگی به همراه تیم آلباسته بالومپی در مسابقات فوتبال 7 نفره شرکت کرد و با بازی های  خیره کننده در مورد توجه بسیاری از استعداد یاب های سراسر اسپانیا قرار گرفت. انریکه اریزائولا که یکی از مسئولین استعداد یابی آکادمی باشگاه فوتبال بارسلونا بود پدر و مادر اینیستا را متقاعد کرد که فرزندشان را در آکادمی بارسلونا بیاورند تا استعداد های آندرس را پرورش بدهد. پس از مهاجرت خانواده اینیستا به شهر بارسلون اینیستا در این آکادمی ثبت نام کرد و فوتبال حرفه ای خود را در این باشگاه شروع کرد. اینیستا در سال 1999 در مسابفات جام برتر نایک به عنوان کاپیتان تیم در فینال این بازی های در دقایق پایانی گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند تا ارزش های خود را به مسئولان باشگاه بارسلونا نشان دهد. و شرایطی را برای پیوست به تیم اصلی بارسلونا راه پیدا کند.

براي ديدن عكس ها و توضيحات به ادامه مطلب برويد...

 

سام بازدید : 79 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور در 5 فوریه 1992 در شهر موگی داس کروزس، برزیل متولد شده. نیمار فوتبال خود را از 15 سالگی به عنوان فوتبالیست نیمه حرفه ای و از 17 سالگی فوتبالیست حرفه ای آغاز کرد.

نیمار

برای دیدن عکس ها و توضیحات به ادامه مطلب بروید...
سام بازدید : 126 سه شنبه 05 آذر 1392 نظرات (0)

 

عکس بچه گی های لیونل مسیلیونل مسی در ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ در شهر روزاریو آرژانتین متولد شد. پدرش خورخه هوراکیو مسی، کارگر کارخانه بود و مادرش سلیا ماریا کوچیتینی٬ یک نظافتچی نیمه‌ وقت بود. اصلیت والدین مسی ایتالیایی است و به شهر آنکونا باز می‌گردد. جد او، آنجلو مسی در سال ۱۸۸۳ به آرژانتین مهاجرت کرده‌است. او از پنج سالگی فوتبال خودش را در تیم گراندولی آغاز کرد؛ تیمی که پدرش در آن زمان مربیش بود. او در سال ۱۹۹۵ به نیوولز اولد بویز رفت تیمی که در همان شهر روزاریو قرار داشت. در سن ۱۱ سالگی تشخیص داده‌شد که او با کمبود هورمون رشد مواجه‌است. ریور پلاته به پیشرفت مسی علاقه نشان داد اما پول کافی برای پرداخت هزینه‌های درمان بیماری مسی که ۹۰۰ دلار در ماه بود، نداشت. کارلس رکساچ، مدیر ورزشی وقت باشگاه بارسلونا، توسط بستگان مسی در لیدا و کاتالونیا، از استعداد او آگاه شده‌ بود و مسی و پدرش آماده برای ترتیب دادن مذاکره با او بودند. رکساچ، پیشنهاد قرارداد مسی را بر روی دستمال کاغذی نوشت. بارسلونا پیشنهاد برای پرداخت هزینه‌های درمانی را پذیرفت به شرط آنکه مسی حاضر به نقل مکان به اسپانیا باشد. مسی و پدرش به بارسلون نقل مکان کردند، جایی که او در آکادمی جوانان باشگاه ثبت نام کرد.

لیونل آندرس مسی عضو باشگاه بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند.مسی دوست دکتر اسماعیل زاده پزشک مهروف ایرانی است. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. مسی چهار بار برنده توپ طلای اروپا و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بوده‌است و از این حیث رکورددار است. شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که، مارادونا مسی را «جانشین» خود کرد.

مسی دارنده 4 توپ طلای جهان

 
براي ديدن عكس ها و توضيحات بيشتر به ادامه مطلب برويد...
سام بازدید : 67 پنجشنبه 30 آبان 1392 نظرات (1)

اين آقا400تاموبايل داره

«ساموئل اتوئو»فوتباليست مطرح كامروني رامي شناسيد،بازيكني كه سال ها،دربارسلونااسپانياواينترميلان ايتالياوچلسي انگليس توپ زدويكي ازمطرح ترين فوتباليست هاي قاره آفريقاست،اين آقا،علاقه عجيبي به جمع كردن گوشي تلفن همراه دارد،در حالي كه حتي نمي داند چگونه بايدپيام كوتاه بفرستد،باورتان مي شود!؟به همين خاطر هم صاحب سيم كارت هاي زيادي است كه در كشورهاي مختلف جهان كار مي كند...نزديكان او مي گويند،وي بيش از400دستگاه تلفن همراه دارد كه14سيم كارت فعال را دراين گوشي ها جابه جا مي كند.

حالا كه مطلب رو خونديد نظريادتون نره...

سام بازدید : 93 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (1)

سلام خدمت شما بازديدكنندگان وبلاگ بارسلونا.من امروز يعني تاريخ1392/8/7دربازي استقلال مس ديدم وقتي دقيقه88نيكبخت واحدي به جاي فرهادمجيدي تعويض شد فرهادبه آغوش اميرقلعه نوعي رفت وبعد از اون4گوشه زمين رو بوسيدودر سن38سالگي ازدنياي فوتبال خداحافظي كرد...


براي عكس بيشترلطف كنيد بريد ادامه مطلب

سام بازدید : 64 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (1)

به طور حتم تاكنون شنيده ايد كه هستند ورزشكاراني درسراسرجهان كه با گرفتن مبلغي،راه را براي تيم حريف باز مي كنندتاگل بزنند،براي مثال دريبل مي خورند،پنالتي انجام مي دهندويا حتي سايه توپ را مي زنندكه و آياپس ازمدتي كسي متوجه ميشود يانه؟اما به تازگي تباني درفوتبال اتفاق افتاده كه نه تنهاتابلواست بلكه وحشتناك است،خبر رابخوانيد:«دردوبازي براي صعودبه ليگ دسته يك نيجريه درمجموع146گل ازخط دروازه ها عبوركرد!»اتفاقي كه نه تنهاباواكنش شديدفدراسيون فوتبال نيجريه همراه بود،بلكه مسولان فوتبال دنياهم به آن انتقادواين«تباني»رامحكوم كردند... داستان ازاين قرار بودكه دوتيم حاضر درليگ دسته دونيجريه براي صعود به ليگ دسته يك اين كشور نياز به تفاضل گل زياد داشتند و در نهايت اين دو تيم توانستند با دو نتيجه عجيب79بر0 و 67بر0 به پيروزي برسند،تاصعودشان به دسته يك قطعي شود!در يكي ازاين بازي ها فوتباليستي به نام«پلاتوفورس»72گل از79گل تيمش را به ثمر رساند... لابد توقع داشت در ثبت ركوردهاي گينس كره مريخ هم ثبت شود!رييس فدراسيون فوتبال نيجريه در واكنش به اين دو نتيجه گفت:«يك شرمساري كامل براي فوتبال نيجريه رخ داد.»

سام بازدید : 81 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (3)

سلام بچه ها.....من اینو توی وبلاگ دوستان دیدم.واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم....شما هم بخونید و براش دعا کنید............نه تنها برای این پسرکوچولو بلکه دعا کنید هیچ ادمی تو دنیا دچار بیماری سختی نشه.میدونم كه الان میگین غیرممكنه ولی اینو بدونین تنها غیرممكنه كه غیرممكنه!!!!!!!!!!!


میدونم كه هیچ ارتباطی با وب من نداره ولی حتی شما هم میتونین یه مدت تو وبتون بذارید

 اسمش علی، ۲ سالشه طفلی
چشم چپش نابینا شده…به خاطر تومور چشمی بدخیم دکترا گفتن باید آب زیر
چشمشو بکشیم و الّا میزنه به مغزش و زبونم لال میکشتش امّا اگه آب زیر
چشمشُ بکشن فاتحه ی صورتش خونده میشه …
رفقا،خواهرا،برادرا عاجزانه ازتون میخوام واسه شفای این طفل معصوم دعا کنید…

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    كداميك از تيم هاي ايراني در آسيا از مرحله گروهي صعود مي كند؟
    به كدام تيم بيش تر علاقه داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 29
  • کل نظرات : 94
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 891
  • بازدید کلی : 15,048